środa, 22 stycznia 2014

Chodkiewicza 43, 2013

Zdjęcia opuszczonych budynków zrobione mniej więcej naprzeciw szpitala dziecięcego. Ciekawe zdobienia na wyższym budynku, szkoda że obraca się w ruinę. Zdjęcia zrobiłem w lutym 2013r.

Aktualizacja:

Udało się wejść do budynku, początek schodów jest spalony, dlatego trzeba wskoczyć na półpiętro. Wewnątrz pełno śmieci i odchodów. Za to na zewnątrz leżały dokumenty, w tym także świadectwa.




















Aktualizacja:























Średnia 3,09 i 2,75.

14 komentarzy:

  1. Dzięki za tą fotorelację! Ten budynek od dawna mnie intrygował, jest w nim coś tajemniczego - może to te dziwne, niepodobne do innych budynków zdobienia? Ciekawe, czym pierwotnie był!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś tam podobno mieszkały siostry zakonne pracujące w szpitalu dziecięcym tym naprzeciwko. Chcesz może coś więcej jeżeli mogę coś podpowiedzieć daj znać.

      Usuń
  2. Chodkiewicza 37- pustostan (http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,48722,14854322,Poranny_pozar_w_centrum_miasta__Policja_ustala_przyczyny.html)
    Pozdr. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jak tam przechodziłem ten budynek nie wyglądał na pustostan.

      Usuń
  3. Na Street View 37 to pusta działka? Może mieli na myśli 39?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ten budynek za numerem 39, w głębi działki.

      Usuń
  4. dziwne poco ktoś miałby zostawiać świadectwa szkolne w opuszczonych budynkach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zależy, czy zostały tam pozostawione, czy podrzucone. To by była informacja do dalszych rozważań na temat ich historii. Tak btw robiłeś coś z nimi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiłem je tak jak były. Pisała do mnie dziennikarka z Pomorskiej, która twierdziła że należy zanieść te dokumenty na policję. Napisałem jej, że jak chce to podam lokalizację i niech sama zaniesie. Więcej nie odpisała.

      Napisał do mnie jeszcze jeden gościu, miał iść po świadectwa i spróbować oddać je właścicielce, ale koniec końców nie poszedł tam.

      Usuń
    2. Ciekawe czy te świadectwa nadal tam są

      Usuń
    3. Już ich tam nie ma od dawna.

      Usuń
  6. Patrząc na te świadectwa, to dziewczyna musiala chodzic do szkoly na szwederowie, bo tam miescila sie szkola nr 33 im Leonida Teligii , tak mi sie wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie polecam tam chodzić wczoraj podczas zwiedzania spotkaliśmy tam lokalnych bezdomnych zostaliśmy z kumplem brutalnie potraktowani rzucali w nas butelkami i się wulgarnie na nas wydziału jak ktoś jest odważny to zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią dowiedziałabym się czegoś więcej o tym budynku. Ilekroć go mijam - mam poczucie jakby w nim "straszyło". :)

    OdpowiedzUsuń