wtorek, 13 stycznia 2015

Lewińskiego, 2013 - 2014

Budynki oznaczyłem jako stojące przy Lewińskiego, ale tak naprawdę mogą one mieć adres Maratońska, albo Weteranów. Nie udało mi się ustalić dokładnego adresu. Większy budynek jest podpiwniczony, nawet kawałek dalej gdzie stoją same filary są piwnice. Starałem się chodzić ostrożnie by nie wpaść w dziurę. Na jednym ze zdjęć widać żółty dźwig obok którego stoi bliźniacza konstrukcja, prawdopodobnie pochodzi z tego samego okresu.

Jeżeli zaś chodzi o historię budynków, to były one budowane dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania (MPO). Jednak kryzys lat 80 pokrzyżował plany.

Aktualizacja:

Trochę nowych zdjęć z listopada 2014r. (na dole postu).















Widok na piwnice. Dalej nie wchodziłem.














Aktualizacja:




















3 komentarze:

  1. Do piwnicy nie wchodziles z powodu rozwagi czy byla w zlym stanie ;).? ( nie oceniam, pytam z ciekawosci)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za drugim razem byliśmy na dole, były tam powydzielane pomieszczenia w których było pełno śmieci. Teraz patrzę na zdjęcia i widzę, że jednak nie mam zdjęć tych piwnic, a sądziłem że już je mam :)

      Usuń
  2. A jaw piwnicy byłam i zdjęcia robiłam lecz tak wielkiej ilości śmieci nie ma co oglądać.
    btw, jedna 'miejscóweczka' mniej :/

    OdpowiedzUsuń