piątek, 7 października 2016

Grudziądzka 1, lipiec 2012 - 2015

Budynek, który miałem na oku przez długi czas lecz nie mogłem zebrać się w sobie, aby pójść zrobić mu zdjęcia. Wybrałem się w końcu w lipcu 2012 r., zrobiłem 'na szybko' kilka zdjęć. Jak się okazało, niedługo potem budynek zburzono.

Edycja: Pisałem o handlowo-usługowym charakterze nowego budynku, jednak dzisiaj przyjrzałem się dokładniej i informuję, że powstaje tam budynek mieszkalny wielorodzinny.

Aktualizacja:

Wybudowano budynek w miejscu starego, lecz nie został on póki co ukończony.







Aby pokazać stan obecny posłużę się zdjęciem użytkownika danthebest z forum ssc:

źródło

Aktualizacja:

Zdjęcie z września 2015r.:


1 komentarz:

  1. Aktualnie jest tam tylko wylany fundament i nic się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń