środa, 27 marca 2013

Gołębia 55, 2013

Opuszczone budynki przy Gołębiej 55. Adresu nie jestem pewien, ponieważ nie znalazłem żadnego numeru, jednak blok obok ma numer 57.

Gdy działka była zadbana z pewnością wyglądało to uroczo. Oczko wodne z (jak podejrzewam) fontanną, obok figurka świętej osoby. Parcela obok (prawdopodobnie 53) stoi już pusta, widać tylko ślady po zburzonych budynkach.

Lokalizację tego miejsca otrzymałem od jednego z widzów bloga, za co serdecznie dziękuję.



















1 komentarz:

  1. To nie przy skrzyżowaniu z Konopczyńskiego, raczej z Gnieżnieńską. Byliśmy tam wczoraj, przy wejściu usłyszeliśmy kroki, jednak po chwili stania w ciszy nie usłyszeliśmy nikogo. Po kilku minutach pod kolegą zarwała się podłoga, która jest w opłakanym stanie. Po wyjściu z jednego z pokoi uszłyszeliśmy w tym pokoju kroki ( wyjście z pokoju jest tylko jedno ) Nie wiele myśląc uciekliśmy z domu przy okazji urwałem kabel od mojej lampki. Jeżeli dziś się wszystko uda to pojdziemy tam raz jeszcze z włączoną kamerą i się przekonamy czy tam coś "straszy"

    OdpowiedzUsuń