piątek, 29 marca 2013

Kcyńska 28, 2013

Dom, który odwiedziłem po otrzymaniu wiadomości od widza mojego bloga. Napisał mi w wiadomości, że 10-13 lat temu budynek zamieszkiwało młode małżeństwo, później zniknęli (cokolwiek to znaczy) i od tamtego czasu budynek popada w ruinę. W 2010-2011r. naprawiono płot po interwencji pogotowia gazowego. Tyle informacji było w wiadomości.

Z mojej strony tylko dodam, że według mnie budynek krócej stoi opuszczony. Tyle lat bez opieki powinno odcisnąć mocniejsze piętno na budynku. Ale to tylko moje przemyślenia.







































2 komentarze:

  1. Niesamowite zdjęcia, zresztą jak większośc

    OdpowiedzUsuń
  2. Domu już nie ma, a w jego miejscu powstanie bloczek:

    MTM Projekt sp. z o.o. Nowotoruńska 8
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego
    Kcyńska 28

    OdpowiedzUsuń