sobota, 6 kwietnia 2013

Dawna gazownia, ul. Witebska, luty 2012

W rejonie przemysłowym naszego miasta w roku 1967 oddano do użytku gazownię produkującą gaz na potrzeby miasta. Działała ona do 1990r., od tamtej pory stoi i niszczeje. Jednak porównując zdjęcia z 2009r. z moimi, widać pewne prace wykonane przy obiekcie - wyrównanie części terenu, zasypanie niektórych piwnic.

Aktualizacja:


Dodałem niżej zdjęcia z początku lutego 2013r. Na zdjęciach są również inne budynki, do których wcześniej nie dotarłem.

Znalazłem również ofertę sprzedaży/wynajmu budynków i terenu:










































Aktualizacja:

Zdjęcia zrobione na początku lutego 2013r. Niestety w pewnym momencie aparat odmówił posłuszeństwa i musiałem robić zdjęcia telefonem.

















Tych budynków wcześniej nie fotografowałem:



























Kolejne zdjęcia wykonane już telefonem:




























A to zdjęcie śmieciarzy, którzy nieśli odpadki w naszą stronę. Zobaczyli nas, stanęli, a następnie odwrócili się na pięcie i poszli z powrotem.

3 komentarze:

  1. co tam się działo lata 90te jak to jeszcze ruina nie była (za gówniarza :) )później to miejsce "drobnych "popijawek sykoda ze zdjęć nie posiadam. Mieszkaniec Przemysłowej

    OdpowiedzUsuń
  2. bart1728:
    masz może przybliżenie tablicy informacyjnej i tej drugiej UE?

    OdpowiedzUsuń
  3. GDZE TO DOK//ŁADNIE

    OdpowiedzUsuń