piątek, 26 kwietnia 2013

Warmińskiego 7-9, 2012-2013

Budynek po Jutrzence. Wcześniej mieściła się tutaj inna firma produkująca słodkości. Garść informacji można znaleźć na forum Bunkra. Zdjęcia wykonałem we wrześniu 2012 r. oraz w styczniu 2013 r., gdy przeczytałem informacje o pojawieniu jest tablic sugerujących rozbiórkę budynku. W czasie robienia zdjęć na teren posesji wjechał samochód dostawczy.

Aktualizacja:

Dodałem zdjęcia wnętrz.


















Aktualizacja:

Zdjęcia pomieszczeń wewnątrz. Budynek obraca się w ruinę.

















































































6 komentarzy:

  1. Moje podwórko graniczyło z Jutrzenką (Warmińskiego 5). Zapach karmelu w powietrzu zbudzał u gości ogromną radość i podniecenie, ale u mnie z racji bycia ciągle w tej atmosferze wywoływał odruchy sprzeczne z przyjezdnymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja flaga stoi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory ale jaka twoja...? Chyba moja i już nie stoi bo zaczęli rozbiórkę więc schowaliśmy ^^

      Usuń
  3. podjarałam się! muszę tam iść!

    OdpowiedzUsuń